Direct contact met uw creatief. Communicatie zonder dubbelzinnigheid.
Onze projectfilosofie is even eenvoudig als bewezen.
De juiste mensen voor de juiste expertise, alleen als u ze nodig heeft.
Een sterk merk begint met een grondig begrip van hoe het in de markt staat. We hebben de middelen om te analyseren wat haar markt is en om te plannen hoe we met die markt kunnen communiceren.
Met de juiste strategische kennis helpen we merken te ontwikkelen om unieke en duurzame relaties op te bouwen, waarbij we de visie en waarden van de organisatie echt overbrengen.
Waardevol ontwerp is pas echt effectief als het is gebaseerd op een solide concept. Zero21 richt zich op het ondersteunen en uitdagen van de opdracht van een klant om ervoor te zorgen dat de verwachtingen consistent worden vervuld en overtroffen.
Deskundige kennis van de nieuwste productiemethoden in combinatie met een uitgebreid netwerk van leveranciers zorgen keer op keer voor een product van superieure kwaliteit.
DENK,
LUISTER,
HANDEL!
Onze filosofie is even effectief als eenvoudig
Wij leveren niet alleen wat u wilt, maar ook wat u nodig heeft.
Onze belofte aan onze klanten
We gebruiken alleen de benodigde en meest geschikte specialisten.
Onze kijk op kosten- en creatieve effectiviteit
BRANDING
BRANDING & SIGNING
• In opdracht van DsignMarking •
BRANDING
BRANDING & SIGNING
• In opdracht van DsignMarking •
BRANDING & SIGNAGE
BRANDING
• In opdracht van DsignMarking •
BRANDING & RECLAME
DIGITAL
BRANDING & SIGNAGE
BRANDING, DIGITAAL & SIGNAGE
• In opdracht van DsignMarking •
BRANDING & SIGNAGE
• In opdracht van DsignMarking •
BRANDING & SIGNAGE
BRANDING
SIGNING & BEWEGWIJZERING
• In opdracht van DsignMarking •
Ontwerpen is het visualiseren van gedachten.
Saul Bass
Vooruitgang betekent vereenvoudigen, niet compliceren.
Bruno Munari
Creëer oplossingen ontwerpproblemen die zinvol en gedenkwaardig zijn.
Paul Rand
Zero21 is eigenlijk Tim Leurs, en niemand anders. Voor elk project brengt Tim echter een team samen met de klanten en de professionele partners die nodig en het meest geschikt zijn voor het specifieke project. Van copywriters en editors tot merkstrategen en webbouwers. Zo houden we onze overhead laag en behalen we het hoogst mogelijke resultaat. Bij deze gestroomlijnde strategie van teamcreatie draait alles om partnerschap en gedeelde betrokkenheid. Daarom spreken we over 'wij' als we het hebben over Zero21.
Tim heeft meer dan 20 jaar ervaring in de ontwerpindustrie, zowel aan de klant- als aan bureauzijde, inclusief tijd in Nederland en Australië. Zijn ervaring omvat het werken voor merken als Amcor, Royal Boskalis Westminster, Bridgestone-Firestone, Delft University of Technology (TU Delft), Dupont, KPMG, NAB, Porsche Australia en de overheid van de staat Victoria, maar hij heeft ook altijd een zwak gehouden voor kleine bedrijven.
Deze enorme ervaring, gecombineerd met een onverzadigbare nieuwsgierigheid, een schat aan algemene kennis en een analytisch oog, maakt hem de inspirerende en boeiende partner om projecten op te leveren die de hoogste verwachtingen van de klant overtreffen.
Hoewel aan weerszijden van de wereld, werkten Tim en ik ruim zes maanden gemakkelijk en nauw samen aan de wereldwijde rebranding van Amcor. Ik beveel Tim van harte aan als ontwerper en projectmanager, en ik hoop dat we binnenkort weer zullen samenwerken. Het was een genoegen om met hem samen te werken.
Polly Moles – Alcan Packaging
Werken met Tim is een zeer verfrissende en bevredigende ervaring. Het viel me vooral op hoe hij pragmatisme en creativiteit combineert en hoe hij erin slaagt complexe informatie transparant en toegankelijk te maken. Ik zou hem dan ook aan iedereen aanbevelen.
Leo Brons – Service Terminal Rotterdam
De afgelopen jaren heb ik voor verschillende organisaties met Tim samengewerkt. De reden waarom ik elke keer weer bij Tim terugkom, is niet alleen het mooie eindresultaat, maar ook de weg ernaartoe. Je merkt meteen dat Tim heel goed in staat is om de vraag van de klant te vertalen naar een ontwerp. Het werk dat ik terugkreeg was altijd perfect!
Eric Kokke – GO School for Information
Tim's uitstekende communicatieve vaardigheden ontvouwen zijn innovatieve en inventieve ideeën. Zijn schat aan kennis op het gebied van reclame, bewegwijzering en design, gecombineerd met zijn persoonsgerichte benadering, zorgt ervoor dat hij elke mogelijke invalshoek en de verschillende soorten publiek in overweging neemt. Die magische reis die je maakt met een klant die grootsheid, uitmuntendheid en praktische transformaties creëert, kan alleen worden bereikt met enthousiaste, energieke en gepassioneerde creatieven als Tim.
Dori Maniatakis – Overheid van de staat Victoria
Hoe kunnen we u vandaag helpen? Wilt u weten hoe wij u kunnen helpen het verhaal van uw bedrijf op een inspirerende en onderscheidende manier over te brengen? Neem contact op voor een kop koffie - we horen graag uw verhaal en hoe we daarin kunnen passen.