Australia Day is één van de grootste evenementen in Australië en de staat Victoria. Dit grote evenement, dat plaatsvindt op drie belangrijke locaties in Melbourne, heeft een omni-channel merkidentiteit nodig,
Zorg ervoor dat de identiteit aantrekkelijk is voor alle leeftijden en sociale achtergronden. De identiteit moet het feestelijke en diverse karakter van het evenement uitdragen.
Het beeldmerk is opgebouwd uit warm-gele stippen en geeft de levendige aard van de zomer weer. De 'U' (de 'you' - die de individuele deelname communiceert) in Australia is opgebouwd uit verschillende kleuren, die verschillende achtergronden van de Victorianen vertegenwoordigen. Deze veelkleurige aanpak wordt ook toegepast in de iconen-suite, ontwikkeld voor de verschillende evenementen. Op basis van het beeldmerk en de look & feel hebben we alle gedrukte materialen, print en digitale advertenties ontwikkeld, bewegwijzering voor de drie feestelijke locaties – Swanston Street, Kings Domain en Docklands en een speld voor de 26er Club voor elke Victoriaan die op 26 januari, de datum van Australia Day, is geboren .